English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اجـراهـایـی بـرای رهــایـــــی

هنرمندان یزدی به مناسبت ماه صفر اقدام به اجرای نمایشی تحت عنوان «دل لرزه» نمودند تا در پایان اجرای اثر در قالب گلریزان زمینه آزادی جمعی از بدهکاران غیربزهکار را فراهم نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «دل لرزه» یک اثر نمایشی است که به موضوع اخذ گذشت در خصوص یکی از پرونده‌های سانحه قطار مسافربری مشهد به یزد می‌پردازد و به تهیه‌کنندگی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری یزد به مناسبت ماه صفر به روی صحنه رفته است.

به همت عوامل هنری در پایان این نمایش گلریزانی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‌شود که تماشاچیان این اثر مبالغ مورد نظر خود را به ستاد دیه استان اهدا می‌کنند

موضوع این نمایش که به قلم سید علی موسویان به روی صحنه رفته است داستان فردی است که قتل غیرعمدی را مرتکب شده و در ادامه یکی از دوستان برای اخذ رضایت از خانواده مقتول وارد ماجرا می‌شود.

مجتبی لاله زاری، کارگردان نمایش سه سال گذشته اثر «عامدانه، عاشقانه» را نیز به روی صحنه برده بود که در اجرای این تئاتر نیز عواید حاصل از فروش بلیت به امر حسنه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص یافت.

موضوع نذر فرهنگی در قالب آثار نمایشی چند سالی است در استان یزد صورت می‌گیرد و هنرمندان بسیاری در قالب اجرای نمایش‌هایی چون «خشکسالی و دروغ»، «نوای دل» و «بی‌نشون» تمام یا بخشی از عواید فروش را با هدف آزادی زندانیان غیربزهکار به ستاد دیه اهدا می‌کنند.

انتهای پیام /

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷
تعداد کلیک: ۶۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.