English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 26 زندانی غیرعمد استان مرکزی به برکت اربعین حسینی

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان مرکزی از آزادی 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمدحسن حسین‌بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام برای آزادی این زندانیان با کمک خیرین نیک‌اندیش ۲۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این مددجویان ۲۱۴ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال بود که  از محل منابع مالی کمک‌های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار، اعطای تسهیلات از طریق بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان مرکزی همچنین از رهایی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین‌بیگی ادامه داد: برای آزادی این زندانیان در مجموع حدود ۴۲ میلیارد ۱۵۲ میلیون ریال از محل منابع مالی ستاد دیه استان و کشور پرداخت  و مابقی از محل اعطای تسهیلات بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، پذیرش اعسار، گذشت شکات و ... تأمین و پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان مرکزی با اعلام تعداد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ۶ ماهه اول سال گذشته گفت: در ۶ ماهه اول سال 1400 تعداد ۱۵۵ نفر از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و با توجه به آزادی ۱۷۵ نفر در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون این رقم ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

انتهای پیام /

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵
تعداد کلیک: ۶۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.