English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقدامات ستاد دیه اعتماد به نظام را افزایش می‌دهد

نماینده سابق خانه ملت اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه را امیدبخش برای قشر محروم معرفی کرد و گفت: فعالیت انساندوستانه ستاد دیه خوش‌بینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حسن کامران دستجردی، نماینده سابق حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایندگی ستاد دیه در اصفهان از اقدمات حبس‌زداء این مجموعه در راستای کاهش جمعیت زندانیان تقدیر بعمل آورد.

نماینده مردم اصفهان در در دوره‌های چهارم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شیوه خدمت‌رسانی ستاد دیه استان اصفهان طی سخنانی گفت: رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور تصدیق خواهند نمود که بنده در مجلس همیشه یاور ستاد دیه و جمع زندانیان غیرعمد تحت حمایت آن بودم. در این فرصت از خدمات خالصانه و اقدامات صادقانه و حبس‌زداء جناب آقای جولایی هم تشکر می‌کنم که با مشکلات جسمانی داشتند همیشه برای رفع حوائج مردم فعالیت و دوندگی داشتند و هنوز هم جالب است با سن و سالی که دارند همان انرژی و انگیزه سابق را دارند. علیت این همه توان هم آن است که وقتی فردی انگیزه بالایی دارد خسته نمی‌شود و به عبارتی خستگی را با ممارست و پیگیری ملول می‌کند.

وی افزود: مجموعه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در کل شایسته تقدیر هستند و همت آن‌ها در آزادی بیش از یکصد و پنجاه هزار زندانی جرایم غیرعمد به نوعی خود امیدبخشی به آحاد مختلفی از اجتماع است. آن محبوسی که بدون پشتوانه مالی و بدون امید به مجموعه‌ای در درون بند از سوی ستاد دیه شناسایی و در صورت استحقاق مورد حمایت قرار می‌گیرد نگاه متفاوتی به زندگی و جامعه خواهد داشت.

کامران یادآور شد: زندانیان گرفتار در بند ممکن است عائله‌مند بوده و صاحب اولاد باشد، ممکن است سرپرست یک خانواده و والدین زمین‌گیر خودش باشد. مساعدت ستاد دیه در آزادی این افراد نیازمند کمک به مجموعه‌ای از این افراد است که می‌تواند در نگاه کلی با عنایت به آسیب‌های روحی و بعضا اخلاقی حادث بر خانواده زندانیان تضمین کننده سلامت اجتماعی باشد. فراتر از این فعالیت‌های انساندوستانه ستاد دیه می‌تواند خوش‌بینی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم فزونی بخشد.

وی ادامه داد: در مورد فعالیت‌های ستاد دیه اصفهان نیز همواره به عنوان کسی که از نزدیک شاهد تلاش‌های این نهاد حمایتی بوده‌ام باید بگویم مدیر این نمایندگی با ویژگی‌های متعددی که دارند همواره جلب مشارکت‌های مردمی را به همراه داشته و جمع زیادی را به پشتوانه اعتماد عمومی خیرین از بند رهایی بخشیده‌اند.

وی با اشاره به این که در دوره فعلی ستاد دیه اصفهان تحول بزرگی در حوزه آزادی زندانیان صورت گرفته است، افزود: مدیر این مجموعه با اخلاص ثابتی که در ادوار مختلف داشته است با تکیه بر تجارب سال‌ها زندانبانی به مدد همکاران خود در ستاد دیه آمده و با دلسوزی، پرکاری، صداقت، تدین و نگاه ولایی توفیقات بسیاری را چون فراهم نمودن آزادی قریب به 400 زندانی جرایم غیرعمد را در سال جاری رقم زده‌اند. به عبارت دیگر در شرایطی که عامه مردم با مشکلات معیشتیی مواجه شده‌اند و کار تولید در کشور به نوعی خوابیده است موفقیت‌های حاصل شده برای ستاد دیه در حوزه جلب کمک‌های مردمی بر شخصیت مدیرفعلی استوار بوده و نه ریاست ایشان.

استاد دانشگاه‌های تهران و اصفهان تاکید کرد: آقای گرجی‌زاده فردی دست‌پاک بوده و درد دین دارد و هیچ گاه به سفارش‌های این و آن در مسائل غیرکاری توجهی نداشته و سعی داشته و دارد مدافع حق بوده و در هر شرایطی حقیقت را اولویت کار خود قرار دهد.

110

انتهای پیام /

 

 

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد کلیک: ۷۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.