English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 7 زندانی غیرعمد به همت طلافروش اصفهانی

نیکوکار قدیمی ستاد دیه استان اصفهان یک بار دیگر با کمک نقدی خود زمینه آزادی جمعی از بدهکاران مالی ناشی از جرایم غیرعمد را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در سالروز شهادت امام زین‌العابدین علیه‌السلام نیکوکاری که تمایل نداشت نام او فاش شود با مراجعه به نمایندگی ستاد دیه در استان اصفهان و بذل کمکی معادل 700 میلیون ریال الباقی بدهی 7 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات جرایم غیرعمد را تامین و شرایط آزادی این زندانیان نیازمند را فراهم نمود.

به گفته اسدالله گرجی‌‌زاده، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان این خیّر خداجو پیش‌تر در سال 1390 نیز با کمک اهدایی خود زمینه آزادی جمعی از محبوس نیازمندی را فراهم نموده بود که نه بر حسب سوء نیات مجرمانه که به دلیل ناتوانی مالی و ارتکاب جرایمی غیرعمد یا شبه‌عمد راهی زندان شده بودند.

وی افزود: در قالب پویش مردمی «نذر آزادی» ویژه ایام محرم و صفر خیران بسیاری در راستای آزادی مددجویان واجد شرایط اعلام آمادگی نموده و جمع زیادی از نیکوکاران نیک‌اندیش مانند همین زرگر خوش‌نام نیز با اهدای نذورات حسینی خود همیار ستاد دیه در راستای آزادی نزدیک به یک‌هزار زندانی جرایم غیرعمد موجود در سطح زندان‌های اصفهان شده‌اند.

110

انتهای پیام /

۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۱۶
تعداد کلیک: ۶۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • علیرضا
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹
  • 0
  • 0
    0

سلام برا کمک گرفتن حتما بابد کارمون به زندان بکشه کارگاه تولیدی داشتم سال ۹۷بعد نوسانات بازار رو به ورشکستی رفتیم بعد از سه سال خونه و ماشین باختم الانم سه ماهه از ترس طلبکار خانوادمو نمیبینم چکام افتاده دست نزول خور هر روز که میگذره قرضم بیشتر میشه ۳۰سالمه
متاهلم یه دختر ۴ساله دارم۳ ماهه نمیبیننش هیچی نمیخوام کمک میخوام تا کارگاهمو راه بندازم و ۳۰۰میلیون وام میخوام بابت اینکه چکامو جمع کنم از بازار بعد اینکه راه افتادم با خیر که کمکم کرده نذر کردم کبد یا کلیم یا مغز استخوان اهدا کنم به نیازمند


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.