English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای آزادی 40 زندانی غیرعمد هرمزگانی تا اربعین حسینی

مدیر ستاد دیه هرمزگان با اعلام آمار 40 نفره زندانیان جرایم غیرعمد این استان گفت: تلاش داریم در قالب پویش «نذر ماندگار» زمینه آزادی تمام زندانیان بدهکار مالی و دیات غیرعمد را تا اربعین حسینی فراهم نماییم.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد با تشریح برنامه‌های ویژه این نهاد حمایتی در ایام محرم و صفر گفت: یکی از اهداف ستاد مردمی دیه استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی و به طور ویژه عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است تا با بهره‌گیری از شاخصه‌های ماندگار کربلا و نهضت عاشورا احسان در راه خدا و اخلاص در افعال عابدانه‌ای چون رفع مشکل دردمندان و دربندان را با ظرفیت بالای خطبا و مادحین این دستگاه مقدسه نهادینه نماید. از همین رو با شیوع ویروس رونا و با اعمال محدودیت‌های بهداشتی ما پویش مردمی «نذر ماندگار» را که به راستی تبلور شور و شعور حسینی است راه‌اندازی نمودییم تا به برکت این کمپین زمینه آزادی محبوسان غیربزهکاری را فراهم نماییم که نه با سوء نیات مجرمانه که بر حسب اتفاق‌هایی ناخواسته و بعضا غیرقابل پیش‌بینی روانه زندان شده‌اند.

وی با اشاره به استقبال خوب اشخاص حقیقی و حقوقی از این طرح خداپسندانه افزود: در راستای اجرای این طرح و همزمان با عاشورای حسینی، نیکوکاری که تمایل داشت نام او فاش نشود با ادای نذر خویش و اهدای مبلغی معادل ۹۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۵ مددجوی غیرعمد هرمزگانی را فراهم نمود.

مرادی نژاد با اشاره به جمعیت زندانیان تحت حمایت ستاد دیه استان اظهار کرد: هم‌اکنون سه زندانی زن و 37 محکوم مرد به دلیل ناتوانی در تامین دیون خصوصی و تنگدستی در پرداخت قروض یا اقساط وام‌های معوقه در بند زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که امید است با مشارکت خوب خیرین خداجو در پویش مردمی «نذر ماندگار» تا پایان ماه صفر زمینه آزادی زندانیان غیرعمد یاد شده فراهم شود.

انتهای پیام /

۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳
تعداد کلیک: ۶۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.