English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲ زندانی غیرعمد با هزینه سفره عقد زوج تبریزی

زوج تبریزی هزینه سفره عقد خود را جهت آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی صرف نمودند. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، زوج تبریزی با برگزاری مراسم عقد خود در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی موجبات آزادی دو نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی را فراهم نمودند تا در ابتدای زندگی خود گره از کار بنده‌ای گرفتار گشوده باشند.

یکی از زندانیان مورد حمایت از سوی این زوج با محکومیت مالی از اسفند سال 1400 در بند حبس حضور داشت و دیگری محکوم عائله‌مندی بود که به دلیل ناتوانی در تامین قرض گرفته شده از فرودین سال جاری روانه ندامتگاه مرکزی تبریز شده بود.

مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ضمن تجلیل از این امر خداپسندانه گفت: زوج تبریزی که در مکتب ولایی بزرگ شدند بهترین کار ممکن را در ابتدای زندگی خود انجام دادند و امیدواریم اقدام صورت گرفته همانند سنت حسنه بذل احسان اموات برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نهادینه شده و به یک فرهنگ تبدیل شود.

رسول تقی پور افزود: در ماه گذشته زوج دیگر تبریزی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده بودند که از محل کمک اهدایی آن زن و مرد تبریزی نیز زمینه آزادی چند زندانی فراهم شد.

انتهای پیام /

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴
تعداد کلیک: ۶۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.