English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی به وقت غدیر

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 75 زندانی زنجانی به مناسبت دهه ولایت خبر داد و گفت: بخشی از هزینه آزادی توسط خیرین تأمین شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام حسن بنیادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه ولایت، به همت خیرین و ارفاقات و تخفیفات قانونی زمینه آزادی تعدادی از زندانیان در استان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در این ایام ولایت 75 زندانی آزاد شدند، اضافه کرد: تعدادی از زندانیان با ارفاقات و تخفیفات قانونی و تعدادی نیز با همکاری و همراهی خیرین آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه مردم زنجان خیرین بسیار با ایمانی دارد، عنوان کرد: خیران نیک اندیش زنجانی در ماه رمضان امسال با کمک ۷ میلیارد تومانی خود، در کل کشور در جذب مشارکت‌های ستاد دیه رتبه اول را کسب کردند.

بنیادی با بیان اینکه در ماه رمضان هر مبلغی که بابت آزادی زندانیان از سوی مردم کمک می‌شد، همان روز برای آزادی آنها هزینه و اختصاص می‌یافت، گفت: از این محل نیز ۶۷ نفر در ماه رمضان به کمک  ستاد دیه در زنجان آزاد شدند.

انتهای پیام /

۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳
تعداد کلیک: ۶۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.