English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مراسم ترحیم بانوی لرستانی آزادی 3 زندانی غیرعمد را بدنبال داشت

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان لرستان گفت: ورثه مرحومه «دالوند» در امری خداپسندانه هزینه مراسم ترحیم عزیر از دست رفته‌ خود را صرف آزادی 3 زندانی جرایم غیرعمد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، توکل شاکرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ورثه مرحوم «رنگینه دالوند» در اقدام انساندوستانه‌ای با صرف مبلغی معادل ۴۴ میلیون تومان که مقرر شده بود این وجه را صرف هزینه درگذشت این بانوی فقیده نمایند، به ستاد دیه اهدا نمودند تا مقدمات آزادی 3 بدهکار مالی (ناشی از جرایم غیرعمد) را فراهم نماید.

وی با اشاره به آزادی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان، افزود: به برکت همین کمک‌های نوعدوستانه خیرین استانی و کشوری از ابتدای سال تا کنون تعداد ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ار بند حبس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در لرستان با اشاره به آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در دهه امامت و ولایت، گفت: در راستای حبس‌زدائی از زندان‌ها تا روز عید غدیر ۱۰ زندانی بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی دیگر آزاد خواهند شد.

وی با اعلام آخرین وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد استان ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته اما متاسفانه هم‌اکنون تعداد ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی معادل ۶۰ میلیارد تومان در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که از این تعداد ۶ نفر خانم هستند.

انتهای پیام /

۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۱۷
تعداد کلیک: ۵۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.