English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۰ زندانی غیرعمد در استان اردبیل به برکت عید ولایت

رئیس دادگاه تجدیدنظر و نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل از آزادی ۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در آستانه عید سعید غدیر خم در این استان خبر داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یوسف خدادادی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این زندانیان با اجرای  پویش جشن ولایت «از قربان تا غدیر» به همت خیران ولایتمدار استان اردبیل با مبلغ محکومیت بیش از ۵۳ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان باز گشتند.

وی افزود: برای آزادی این تعداد از مددجویان مبلغ هفت میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، پنج میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال تسهیلات بانک‌های عامل از طریق ستاد دیه استان اردبیل پرداخت شده است.

رئیس دادگاه تجدیدنظر و نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: نشاندن لبخند بر لبان خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کاری بس بزرگ و خداپسندانه است و این بهترین پاداش برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زحمتکش در حوزه‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی در ادامه یادآور شد: ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از ابتدای سال‌جاری تا کنون با کمک ستاد دیه استان اردبیل از زندان‌ آزاد شدند که بدهی این افراد بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال بود است.

به گفته خدادادی، در حال حاضر ۱۱۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی در زندان‌های استان اردبیل بسر می‌برند و چشم انتظار یاری دستان پرمهر خیران گرانقدر و مسئولان هستند.

14

انتهای پیام /

۲۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰
تعداد کلیک: ۵۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.