English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 2 زندانی غیرعمد با گردنبد اهدایی یک متوفی

نیکوکاری که تمایلی به افشای نامش نداشت با اهدای گردنبد مادر متوفی خود به ستاد دیه، زمینه آزادی 2 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نمود.  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسدالله گرجی‌زاده، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: فرزند مادری که پس از مدت‌ها تحمل رنج بیماری بدورد حیات گفته بود با حضور در نمایندگی این نهاد حمایتی گردنبد زینتی مادر خویش را صرف آزادی زندانیان بدهکار در موضوعات مالی نمود.

وی افزود: با فروش این جواهر زینتی به ارزش 400 میلیون ریال الباقی بدهی دو زندانی عائله‌مندی که نه با ارتکاب اعمال مجرمانه، که بر حسب کم‌تجربگی در خرید و فروش لوازم خانگی و اقلام خوراکی متضرر شده و رهسپار زندان‌های خمینی‌شهر و لنجان شده بودند تامین گردید.

گرجی‌زاده با تقدیر از حمایت‌های نوعدوستانه خیرین گفت: از ابتدای سال تا کنون به همت سبز همین خیرین و با حمایت مسئولین خدوم قضائی زمینه آزادی نزدیک به سیصد زندانی جرایم غیرعمد در سطح استان اصفهان تامین شده است که اگر نبود حمایت این خیرین خداجو به دلیل نوع دیون خصوصی این دسته از مددجویان این افراد ممکن بود الی‌الابد در بند ندامتگاه‌ها باقی بمانند.

وی با بیان این که هم‌اکنون 1010 زندانی جرایم غیرعمد در سطح یازده زندان استان اصفهان تحمل حبس می‌کنند، اظهار کرد: 26 نفر از این زندانیان بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات غیرعمد را زنان و البقای را مردان نیازمند و اغلب آبرومندی تشکیل می‌دهند که اگر مقتضیات مالی آن‌ها اقتضاء می‌کرد به دلیل نبود سابقه کیفری در پرونده و حسن خلق آن‌ها اگر ملائت مالی داشتند یا روانه زندان نمی‌شدند یا شرایط ابقای در حبس آن‌ها چندان طولانی نمی‌شد.

انتهای پیام /

 

 

 

اهدای گردنبد مادر متوفی برای آزادی دربندان غیرعمد

 

۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
تعداد کلیک: ۵۱۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.