English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران از کانون اصلاح و تربیت

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان تهران به منظور شناسایی با مددجویان غیرعمد و آشنایی بیشتر وضعیت آنها از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در  این بازدید 2 ساعته که با حضور «محمدی» مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران، «حسینی» عضو هیئت مدیره  ستاد دیه شعبه استان تهران  صورت گرفت، «رستمی» مدیر کانون اصلاح تربیت با ارائه گزارشی از مددجویان جرائم عمد و غیر عمد نیازمند موجود در کانون گفت : جلو گیری از ورود  زندانیان زیر ۱۸ سال به زندان بزرگسالان  یک امر حیاتی بوده و عدم توجه ویژه به این امر مفسده های بعدی و غیرقابل جبرانی را به کشور متحمل خواهد کرد.

مدیر کانون اصلاح تربیت در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد مددجویان جرائم غیرعمد کانون ۳ نفر می‌باشند که ۱ نفر تحت قرار است و ۲ نفر دیگر محکوم به پرداخت دیه به علت تصادف هستند.

وی با اشاره به اینکه پرونده همین تعداد مددجو هم‌اکنون در ستاد دیه شعبه استان در حال پیگیری می‌باشد، گفت: امیدواریم با همت خیرین خداجو به زودی شاهد آزادی این نوجوانان از بند رهایی باشیم.

در انتهای این دیدار 100 بسته اهدایی پوشاک از محل بانی خاص توسط اعضای ستاددیه شعبه استان تهران به مددجویان کانون اصلاح و تربیت اهدا گردید.

۱۶ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۸۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.