English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۷۷ زندانی غیرعمد استان خراسان‌رضوی به برکت دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت و در سالروز میلاد حضرت رضا علیه‌السلام ۷۷ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث کارگاهی از زندان‌های استان خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام ۷۷ زندانی جرایم غیرعمد با مشارکت خیرین نیک‌اندیش و همیاری خادمان بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها از بند حبس رهایی یافتند که ۴۲ نفر از این مددجویان در زندان مرکزی مشهد نگهداری می‌شدند.

وی با اشاره به نقش صحن قدس رضوی در اخذ گذشت از شکات یادآور شد: خادمان امام رضا علیه‌السلام افزون بر حضور در جلسات صلح و سازش و تقلیل ارقام محکوم‌به تا حد متعارف در دهه اخیر به طور میانگین اسباب آزادی هشتاد زندانی غیربزهکار را فراهم نموده‌اند که این تلاش‌ها سوای پیگیری‌های خادمان حرم مطهر در آزادی زنان زندانی در قالب پویش‌های مردمی است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان رضوی در خصوص رقم بدهی زندانیان مساعدت شده گفت: جمع بدهی ۷۷ محبوس غیرعمد رقمی بالغ بر 200 میلیارد ریال بود که به برکت حمایت‌های مادی و معنوی آحاد اجتماعی پنجاه درصد این مبلغ در قالب گذشت رضایتمندانه از اصل بدهی کسر و الباقی از سوی نیکوکاران تامین گردید.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۱ زندان، افزون بر کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان رضوی میزبان نزدیک به 600 زندانی غیرعمد هستند که از این تعداد 262 نفر حائذ شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات اهدایی ستاد دیه هستند.

انتهای پیام /

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳
تعداد کلیک: ۵۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.