English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 8 زندانی غیرعمد هرمزگانی در سالروز میلاد امام هشتم (ع)

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام رضا علیه‌السلام زمینه آزادی 8 زندانی جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان فراهم شد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مجتبی قهرمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: بدهی این افراد مبلغی افزون بر ۲ میلیارد ریال بود که در نتیجه همیاری دستگاه قضایی و پیگیری مجدانه ستاد دیه استان بخشی از مبلغ از محل تسهیلات بدون سود این نهاد مردمی، بخشی از طریق آورده خانواده‌های مددجویان و الباقی با کمک سازمان بسیج حقوقدانان تأمین شده است.

وی با اشاره به تلاش ستاد دیه استان در آزادی 185 زندانی غیرعمددر سال گذشته افزود: آزادی زندانیانی که بدون نیات سوء مرتکب جرم غیرعمدی شده‌اند، یک رسالت اجتماعی و در قبال هم‌استانی‌های معتقد هرمزگانی باید عرض شود یک تکلیف شرعی است و در این امر حسنه هرکس بنا به وسع خود بایستی همیار آن دسته از بدهکارانی باشند که هیچ سابقه تبهکاری و هیچ عملکرد خلافی در پرونده آن‌ها ثبت نشده است.

رئیس هیات امناء ستاد دیه ایتان هرمزگان اعلام کرد: خوشبختانه خیرین خداجوی هرمزگانی همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پیش قدم بوده‌اند و هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم می‌سازند.

انتهای پیام /

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۸
تعداد کلیک: ۵۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.