English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بدهی 3 زندانی غیرعمد با گلریزان دبیرستانی در اردبیل تامین شد

با همت دانش‌آموزان دبیرستان «امید انقلاب» زمینه آزادی 3 زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یوسف خدادادی نایب رئیس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه کرامت الباقی بدهی پرونده 2 بدهکار مالی و یک محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث غیرعمد به همت دانش‌آموزان دبیرستانی در شهر اردبیل فراهم شد.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان تحت حمایت ستاد دیه رقمی معادل ۳۲ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال بود که به میزان هشت میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال در قالب اخذ گذشت از محکوم‌به کسر و معادل یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال تامین را نیز خانواده مددجویان تامین کردند.

رئیس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اعلام کرد: بعد از ارایه دادخواست اعسار با واریز مبلغی در حدود 130 میلیون ریال از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان دبیرستان دوره اول هیات امنایی امید انقلاب ناحیه یک اردبیل الباقی بدهی این سه زندانی نیز از محل یاد شده پرداخت گردید.

وی ادامه داد: شروع فعالیت ستاد دیه در استان اردبیل به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد که به دنبال تاسیس این نهاد حمایتی در ۲۰ سال گذشته خدمات ارزنده‌ای از سوی مسئولین ارائه شده است؛ به طوری که تنها در سال گذشته ۴۶۰ نفر از محکومان مالی با مجموع بدهی بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال از سطح زندان‌های این استان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده‌ بازگشتند.

انتهای پیام /

۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
تعداد کلیک: ۵۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.