English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۲۳۰ زندانی غیرعمد استان البرز در انتظار آزادی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان البرز با بیان اینکه ۲۳۰ نفر از زندانیان البرز واجد شرایط آزادی هستند، گفت: آزادی این تعداد از زندانیان مستلزم تامین ۲۵ میلیارد تومان است.

محمدباقر مقدسی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در زمینه آزادسازی زندانیان واجد شرایط در 3 ماهه آخر امسال اظهار داشت: ستاد دیه شعبه استان البرز در نظر دارد با کمک خیرین مردمی با برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته زمینه‌ آزادی زندانیان را تا پایان سال جاری فراهم کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ستاد دیه شعبه البرز در راستای پرداخت تسهیلات با مشکل خاصی رو‌به رو نیست، افزود: با تامین تسهیلات قرض الحسنه تا پایان سال مشکلی در راستای پرداخت بدهی و دیه زندانیان وجود ندارد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان البرز با تاکید بر اینکه آزادی زندانیان، نیازمند همکاری بیشتر خانواده‌ها در زمینه تکمیل پرونده‌ها است، بیان کرد: تا کنون تعداد قابل توجهی از زندانیان آزاد شده‌اند.

مقدسی با اشاره به اینکه ستاد دیه شعبه استان البرز در نظر دارد تا پایان سال تعداد قابل توجهی از زندانیان غیرعمد را آزاد کند، تصریح کرد: این مهم بدون حمایت و کمک خیرین ممکن و میسر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه خیرین در سنوات گذشته و در ماه‌های آخر سال کمک‌های قابل توجهی برای آزادی زندانیان داشتند، خاطرنشان کرد: امید است امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همت خیرین  با آزادی زندانیان از جمله سرپرست خانواده‌ها سبب شادمانی فرزندان آن‌ها در شب عید نوروز شویم.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان البرز با اشاره به اینکه زندانیان زیادی توسط ستادشعبه  البرز و خیرین آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر 230 نفر از زندانیان البرز واجد شرایط آزادی هستند.

مقدسی با بیان اینکه آزادی این 230 زندانی مستلزم تامین 25 میلیارد تومان اعتبار است، اظهار داشت: 60درصد از این زندانیان را بزهکاران مالی و مابقی را زندانیان دیه و مهریه تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری 110 نفر از زندانیان با دریافت تسهیلات بلاعوض مستقیما از طرف ستاد دیه شعبه استان البرز آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: 157 زندانی از طریق مشاوره‌ انجام گرفته با شکات و کمک دادگاه در ارتباط با اعسار آن‌ها در قبال دریافت مبالغ کم با کمک خیرین و خود خانوده‌ها آزاد شدند.

 

۱۶ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۳۸
تعداد کلیک: ۲,۳۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.