English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یکی هدیه‌ها و دیگری عیدی‌هایش را آورد تا لبخندی بنشیند

همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان در یزد با برگزاری گلریزان آزادی مبلغی معادل ۱۶ ‌میلیون تومان را جهت رهایی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این اقدام خداپسندانه که در آستانه دهه کرامت و با هدف ارج نهادن به مقام دختران ایران زمین صورت پذیرفت دانش‌آموزان، اولیاء و مسئولین دبیرستان فرزانگان حکیم‌زاده با اهدای مبلغ 16 میلیون تومان زمینه آزادی یک بدهکار مالی عائله‌مند را فراهم نمودند.

این اقدام عام‌المنفعه به پیشنهاد شورای دانش‌آموزی و با هدف تقویت روحیه نوع دوستی و احساس مسئولیت دانش آموزان در قبال اقشار نیازمند جامعه در تاریخ ۲۵ فروردین مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان صورت پذیرفته و با استقبال خوبی هم همراه بوده است.

قابل توجه است بسیاری از آینده‌سازان ایران اسلامی با اهدای عیدی‌ها و جمعی با بذل هدایای نقدی خود در پررونق کردن این آیین معنوی مشارکت داشتند تا به برکت این مبالغ لبخندی بر گوشه چهره‌های معصوم دختران و پسران چشم انتظاری بنشیند که در نبود پدرشان در جمع خانواده و صرفا به دلیل ناتوانی ممالی در پرداخت دیون مالی روز و زوگار خوبی ندارند.

انتهای پیام /

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۱۴
تعداد کلیک: ۶۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.