English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

یک میلیون و ۱۷۰ هزار تماس برای آزادی 9 زندانی زن

شرکت ارتباطات سیار ایران با برپایی پویش ختم سوره یس ویژه ایام ماه رمضان، زمینه آزادی 9 زندانی زن بدهکار در موضوعات جرایم غیرعمد را فراهم نمود.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور با اعلام این خبر گفت: اپراتور اول تلفن همراه، رمضان امسال با شعار ترویج فرهنگ اسلامی و با هدف آزادی حداکثری زندانیان زن سرپرست خانواده، پویش «ختم سوره یس» را کلید زد تا بواسطه این اقدام خیر مشترکان این شرکت در قالب پویش مردمی همیار ستاد دیه در امر آزادی زندانیان غیربزهکار باشد.

سید اسدالله جولایی افزود: در این پویش مردمی که به مدت 30 روز مدیریت شد، مشترکان تلفن‌همراه می‌توانستند به صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و افزون بر سهیم شدن در ثواب ختم سوره «یس» در اجر بزرگ مساعدت از مستندان دربند نیز مشارکت نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به این که در طول اجرای این کمپین بیش از یک میلیون و ۱۷۰ هزار تماس با مدت زمان ۳ میلیون و ۳۴۵ دقیقه شنیدن کلام وحی، به ثبت رسید، همراه اول در ازای این مشارکت جمعی، رقمی بیش از ۷ میلیارد ریال را از محل بودجه مسوولیت اجتماعی خود و از طریق ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به مسئله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور گفت: با توجه به اینکه همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به همراهی هر چه بیشتر در این پویش، وعده قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را داده بود، ۳۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش هر نفر ۵۰ میلیون ریال نیز برای برندگان به قید قرعه تدارک دیده شد که مراسم آن امروز (31 اردیبهشت ماه) برگزار شد.

جولایی ادامه داد: کارکنان همراه اول با هدف حمایت از بدهکاران غیرخلاف‌کار در آستانه نوروز سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اقدام به کمکی در حدود ۳.۵ میلیارد ریال داشتند که معادل همین رقم را نیز شرکت همراه اول تقبل کرد تا در مجموع با رقم اهدایی افزون بر ۷ میلیارد ریال زمینه آزادی 41 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه کشور  (شامل 31 نفر مرد و 10 نفر) فراهم شود.

انتهای پیام /

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
تعداد کلیک: ۷۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.