English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۵ زندانی غیرعمد در گلریزان هفته پهلوانی شهر تبریز

با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد، گلریزان آزادی بدهکاران غیربزهکار در زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام شهر تبریز برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیین گلریزان کمک به آزادی زندانیان غیربزهکار استان آذربایجان شرقی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مدیرکل زندان‌های، مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از خیران، پهلوانان، پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در گود زورخانه حضرت علی ابن ابی طالب علیه‌السلام تبریز برگزار  و با کمک‌های جمع‌آوری شده الباقی بدهی 5 زندانی بدهکار مالی فراهم گردید.

رسول تقی‌پور مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی در این مراسم طی سخنانی گفت: با کمک خیرین در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۵۲ زندانی جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد شدند که ستاد دیه در راستای آزادی این افراد رقمی معادل  ۱۶میلیارد و هفتصد میلیون تومان به صورت کمک ویژه به واجدین شرایط اختصاص داد.

وی ضمن تجلیل از اقدمات خودجوش ورزشکاران در برگزاری مراسم گلریزان اظهار کرد: بدون تردید قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، از الگو‌های تربیتی جامعه به شمار می‌روند و حضورشان در این مراسم پیام‌های فرهنگی معناداری دارد و اثرات آن غیر از ترویج روحیه انفاق، در پیشگیری از برخی معضلات اجتماعی نیز مهم و قابل اعتنا است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی با اعلام وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد افزود: هم اکنون 387 زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که 335 نفر از این افراد در شمار محکومان تک قرار بوده و واجد شرایط کمک احصا شده‌اند.

انتهای پیام /

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۴۸
تعداد کلیک: ۵۷۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.