English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همت عالی هدیه رهبری برای آزادی زندانیان غیرعمد

قهرمان وزنه‌برداری انگشتر اهدایی از سوی رهبر معظم انقلاب را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ستاد دیه در همت عالی به مزایده گذاشته شد.  

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای تلاش نام‌آوران عرصه ورزشی در حل معضلات اجتماعی، این بار روح‌الله رستمی آستینن بالا زد و انگشتر عقیق خود را که پس از موفقیت‌های کسب شده در پاراالمپیک توکیو 2020 از جانب رهبر فرزانه انقلاب دریافت نموده بود، برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به فروش گذاشت.

امید است این انگشتر سرخ رنگ که از روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) با قیمت پایه ۲۰ میلیون تومان در سایت esam.ir به مزایده گذاشته شده به مانند تلاش‌های دیگر چهره‌های مردمی موجبات آزادی جمعی از مددجویان بدهکار در موضوعات مالی و محکومیت‌های دیه ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی را فراهم نماید.

روح الله رستمی، قهرمان مدال‏آور وزنه برداری پارالمپیک ایران در مورد نیت خود از این اقدام انسان‌دوستانه گفت: «این هدیه به جرات با ارزش‌ترین هدیه زندگی من هست و به همین دلیل می‌خواهم با آن بزرگترین قدم خیر را بردارم. این انگشتر را که بیشتر از جانم دوستش دارم به مزایده گذاشتم تا شاید گره‌ای از کار گرفتاری باز شود و آن دسته از هموطنانم را که بضاعت مالی ندارند تا دیون خود را پرداخت نمایند از پشت میله‌های سرد زندان برهانم».

55

انتهای پیام /

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۱۰
تعداد کلیک: ۸۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • حسینعلی سیفی مزرعه
  • ۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۰
  • 0
  • 1
    1

سلام وعرض ادب بنده روبخدا قسم به ناحق محکوم به دیه کردن 49 میلیون دیه محکوم شدم 45میلیون به بانک بدهکارم زنم ازم جدا شده کل زندگیم ازدستم رفته نه جا برازندگی کردن دارم نه پول دارم جایی رواجاره کنم جلبموگرفتن بگیرن باید برم زندان باکارگری فقط باهزاران بدبختی
یه لقمه نون درمیارم پدرومادر پیر80ساله دارم موندم بخدا بخاطر خداوقرآن وچهارده معصوم علیهم سلام السلام کمکم کنید 09021766553


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.