English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سیستان و بلوچستان تنها 40 زندانی غیرعمد دارد

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی با تشریح وضعیت زندانیان غیربزهکار استان پهناور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از مجموع زندانیان بدهکار مالی و محکومان به پرداخت دیات غیرعمد ۱۳ نفر در زاهدان، ۱۰ نفر زابل، پنج نفر سراوان، چهار نفر ایرانشهر و هشت نفر در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی افزود: از این تعداد یک نفر به دلیل تصادف شبه عمد، ۲۴ نفر مهریه و ۱۴ نفر به علت محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون پنج زندانی جرائم غیرعمد شامل سه نفر مهریه و ۲ نفر به دلیل محکومیت‌های مالی با پرداخت ۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال کمک ستاد دیه استان و کشور از زندان‌ زاهدان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با اشاره به جشن‌های گلریزان برگزار شده در ماه ضیافت الهی گفت: امسال همزمان با استان‌ها سراسر کشور ۲۷ جشن گلریزان از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت ستاد دیه سیستان و بلوچستان برگزار شد که در مجموع سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین در قالب این آیین‌های معنوی به حساب ستاد واریز شد.

سجادی ادامه داد: سال گذشته ۲۰۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند که امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده امسال نیز 40زندانی غیرعمد استان آزاد و به آغوش جامعه بازگردند.

انتهای پیام /

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۱۳
تعداد کلیک: ۵۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.