English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن گلریزان شهرستان چرام برگزار شد

با همت ستاددیه اولین جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند شهرستان چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم، مسولین شهرستانی واستانی برگزار گردید «فتاح‌پور» فرماندار شهرستان با تقدیر از کار خیر و خداپسندانه ستاددیه کشور و ستاددیه شعبه استان خواستار کمک همه افراد و نهادها به موضوع پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان شد و در این زمینه حمایت بیشتر مسئولین استانی را در جهت همراهی با این نهاد مردمی را مطالبه کرد.

وی با اشاره به تجارب خود در زمان فعالیتش به عنوان مددکاراجتماعی زندانهای استان گفت: در هنگام تشکیل پرونده برای مددجویان به این واقعیت پی برده‌ام که اکثر افراد به علت نا آشنایی به قوانین و مقررات گرفتارزندان شده‌اند، از همین رو وضعیت روحی این زندانیان و گرفتاری‌های خانواده این مددجویان را به قدر کافی اطلاع دارم.

در ادامه مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آن ستاد هدف از برگزاری جشنهای گلریزان راعلاوه برجمع آوری کمک به منظور آزادی زندانیان، موضوع فرهنگ سازی درخصوص رعایت قوانین و مقررات به ظاهر ساده‌ای دانست که گرفتاری‌های بزرگ و غیرقابل جبرانی را به فرد و جامعه تحمیل می‌کنند.

زینی پور، با دعوت از مردم انقلابی شهرستان چرام و ائمه جمعه وجماعات استان در جهت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه این نهاد مردمی، گفت: ستاد دیه شعبه استان و کشور را به جهت ماهیت مردمی خود همواره به حمایت مردمی خود چشم داشته و در این راستا تلاش دارند با تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی آگاهی‌بخشی بیشتری را در بین عموم مردم تعمیم دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا نخستین جلسه کارگروه جشن گلریزان شهرستان لنده نیز در همین هفته با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگاه عمومی، شهردار و رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه استان کهگیلویه و بویر احمد عنوان داشت: شهرداری آمادگی لازم جهت همکاری با ستاد دیه و شناسایی خیرین را داشته و در این زمینه کمک‌های خوبی را ارائه خواهند داد.

 

۱۵ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۰۶
تعداد کلیک: ۲,۳۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.