English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت بقاع متبرکه در آزادی زندانیان غیرعمد زنجان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: با مشارکت مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان و حمایت خیران این مجموعه مردمی، چهار زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علاءالدین کریمی با تقدیر از اقدامات حبس‌زداء خیرین در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد مردمی در آزادی حداکثری بدهکاران غیربزهکار استفاده از ظرفیت‌های استانی ایت که در این راستا با بهره‌مندی از امکانات واقفان ارجمند تا به امروز زمینه آزادی بسیاری از محکومان جرایم غیرعمد زنجانی فراهم شده است.

وی با اشاره به عملکرد آزادی‌های صورت گرفته در ماه مهمانی خدا افزود: امسال با همت مسئولین قضایی و حمایت مادی و معنوی خیرین و البته همراهی چهره‌های مردمی در طول ماه مبارک زمینه آزادی 37 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره به تعهد 2 میلیارد تومانی خیرین در گلریزان‌های ویژه آزادی زندانیان غیرعمد استان زنجان اعلام کرد: هر چند تا به امروز تنها 550 میلین تومان این تعهدات تامین شده است اما با تلاش کمیته ویژه پیگیری مطالبات خیرین امید است الباقی این رقم نیز وصول شوند.

کریمی با اعلام مشارکت ۴۵ میلیون تومانی مرکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر زنجان در آزادی چهار زندانی غیرعمد گفت: هدف از این کار  استفاده از ظرفیت بالای امامزادگان و بقاع متبرکه و موقوفات در کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و تلاش داریم با مشارکت بیشتر هیئات با سابقه مذهبی و حضور پررنگ‌تر مسئولین تکایای حسینی در حوزه آزادی بدهکاران غیرعمد موجودی 61 نفری زندانیان واجد شرایط فعلی را به حداقل ممکن تقلیل دهیم.

انتهای پیام /

 

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۴۶
تعداد کلیک: ۴۹۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.