English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت بیمارستان قائم (عج) در آزادی زندانیان غیرعمد

مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) با اشاره به مشارکت این بیمارستان در آزادای زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان گفت: امسال ۵۰۰ میلیون ریال به جشن گلریزان ستاد دیه کمک شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا کریم‌زاد حق با اشاره به اینکه کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد به منظور نهادینه کردن فرهنگ بخشش و ایثار انجام می‌شود، اظهار کرد: بیمارستان بین المللی قائم (عج) تکلیف خود می‌داند که در کارهای خیرخواهانه در استان نقش اجتماعی خود را ایفا کند.

وی به مشارکت این بیمارستان در جشن گلریزان ستاد دیه استان گیلان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال نیز بیمارستان با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی و رئیس هیئت مدیره بیمارستان نیز به صورت جداگانه در این جشن مشارکت کردند.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با اشاره به میزبانی سه ساله این بیمارستان در جشن گلریزان استان گیلان، تصریح کرد: در سال‌های اخیر این جشن در سالن همایش‌های دادگستری گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود این مجموعه هیئت مدیره بیمارستان بر خود تکلیف می‌داند که هر سال نسبت به سال‌های گذشته حمایت‌های مادی و معنوی خود را به زندانیان آبرومند در این بخش که منتظر بخشش و مهرورزی همنوعان خود هستند، بیشتر کند.

کریم زاد حق به اهمیت و نقش جشن گلریزان برای انسان‌های آبرومند اشاره کرد و گفت: این جشن فرصتی است تا افراد آبرومندی که به دلیل مشکلات مالی و غیرعمد در بند زندان هستند نجات یافته و به آغوش باز خانواده و جامعه برگردانیم.

انتهای پیام /

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
تعداد کلیک: ۵۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.