English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک به زندانیان غیرعمد در یزد رشد 2 برابری دارد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از افزایش دو برابری کمک‌های خیرین در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: به توجه به واکسیناسیون سراسری و فروکش کردن ویروس منحوس کرونا در کشور و استان، در سال جاری این ستاد اقدام به برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت حضوری نمود که از این محل مبلغی معادل ۸ میلیارد و ۳۴۶ میلیون تومان توسط مردم خدا‌ دوست استان یزد جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا‌ شد که مجموع مبالغ اهدایی در قالب نقد و چک نسبت به رمضان سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی با بیان این که ۴ میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقد از سوی خیرین جذب شده است، افزود: با ارقام جمع‌اوری شده تاکنون زمینه آزادی ۸ محکوم مالی از زندان‌های این استان فراهم شده است.

عظیمی در ادامه با اشاره به حضور هنرمندان مطرح کشوری همچون سالار عقیلی، مجید اخشابی ، امیرتاجیک و مهران احمدی در جشن‌های گلریزان گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده جشنهای‌ گلریزان ستاد‌‌ دیه استان یزد در کلیه شهرستان‌ها منجمله میبد و اشکذر رمضان امسال با شکوه و پربرکت برگزار شد.

این مقام مسئول افزود: برنامه تلویزیونی ماه مهربانی برای هفتمین سال متوالی به همت صدا و سیمای مرکز استان و با کمک سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد، همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش گردید که در قالب این برنامه و با مدیریت پویش «سهم من آسمان» افزون بر حبس‌زدایی از زندان‌ها، برنامه‌های تصویری متعددی با موضوعاتی پیشگیرانه و با محوریت مسائلی چون صدور چک، تعهد مهریه، از قاب سیمای استانی پخش شد.

انتهای پیام /

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۵۴
تعداد کلیک: ۴۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.