English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۳۴۰ زندانی غیرعمد اصفهانی در ماه مهمانی خدا

رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی۳۴۰ زندانی غیر عمد از سطح زندان‌های این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری و رییس هیأت امنای ستاد دیه استان اصفهان از آزادی۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد از سطح زندان‌های استان خبر داد و گفت: در این راستا افزون بر حمایت شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، خاصه شرکت‌های بزرگ صنعتی در استان نباید از همیاری شکات خصوصی غافل بود. شاکیانی که در راستای تسهیل شرایط آزادی با چشم پوشی از وجوه مورد مطالبه خود در خط مقدم آزادی‌ها تاثیر مهمی در رسیدگی به پرونده‌های مفتوح در ستاد دیه داشتند.

وی افزود: در طول یک ماه روزه‌داری مردم مؤمن و انقلابی استان تعداد سی برنامه تلویزیونی یک «شهر ضیافت» که به صورت زنده از شبکه استان پخش گردید و همچنین تعداد ۴۸ آیین گلریزان که به صورت حضوری در شهرستان‌های استان برگزار شد در مجموع خیرین خداجو مبلغی معادل ۵۲ میلیارد تومان به زندانیان بدهکار مالی و محکومین به پرداخت دیه ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی اختصاص دادند.

جعفری ادامه داد: امسال بیش از دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته جذب مشارکت داشته‌ایم و طبق آمار سه برابر سال گذشته نیز آزادی زندانی داشته‌ایم که این حرکت حمایتی مردم اصفهان نشان از درایت آحاد جامعه نسبت به مصائب محبوسان غیربزهکار و معضلات اجتماعی دارد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ماه رمضان امسال را حماسه‌ای عظیم توصیف کرد و گفت: اصفهانی‌ها رمضان امسال با همیاری فوق‌العاده‌ای که داشتند طبق اظهار مسئولین کشوری شگفتی ساز شدند و به لحاظ آمار عددی ارقام جمع‌آوری شده و تعداد زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده، با اختلاف بسیار در صدر استان‌های کشور قرار گرفتند.

55

55

انتهای پیام /

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۳۹
تعداد کلیک: ۵۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.