English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دوستداران شهید همدانی به یک زندانی غیرعمد آزادی هدیه کردند

به همت گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه همدان، در آستانه عید سعید فطر یکی از زنان زندانی بدهکار در موضوعات غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، گروه جهادی پایگاه شهیده سمیه حوزه شهیده افضل و خیریه امام زمان (عج) مریانج همدان در عمل به توصیه‌ بزرگان دین، در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ ۸۰ میلیون تومان جمع آوری و با نیت استخلاص یک بدهکار غیربزهکار از حبس، مبلغ مورد نظر را به حساب ستاد دیه استان واریز کردند تا بدینوسیله زمینه آزادی یک بانوی سیده‌ای که به دلیل محکومییت مالی در بند بود فراهم شود.

روحانی‌منش، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان با اعلام این خبر گفت: طبق فرمایش نورانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها که فرموده‌اند: «از رسول خدا شنیدم که هر کس بندۀ مؤمنی را آزاد کند، در مقابل هر عضوی از اعضای او، برایش آزادی عضوی از آتش به بار خواهد آمد» جمعی از جوانان استان همدان در پویشی مردمی پای کار آمدند تا در عید فطرت زمینه آزادی گرفتاری را در بند حبس فراهم نمایند.

وی ادامه داد: با کمک ۸۰۰ میلیون ریالی پایگاه خواهران شهیده سمیه، خانمی متولد سال ۱۳۷۵ که به طور ناخواسته و بر حسب بدهی قریب به یک سال در زندان بود، آزاد شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: علی‌رغم آزادی 50 محکوم مالی و بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی در طول ماه مبارک رمضان اما متاسفانه هم‌اکنون تعداد ۲۱۷ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های استان همدان تحمل حبس می‌کنند.

وی افزود: در دومین کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان نیز با توسل به سردار شهید حاج حسین همدانی زمینه آزادی یک محکوم جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه فراهم گردید.

انتهای پیام /

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۴۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.