English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان غیرعمد باید به گفتمان ملی تبدیل شود

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باید به فرهنگ عمومی و گفتمان ملی در کشور تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت الاسلام اسدالله جعفری با تقدیر از اقدامات حبس‌زداء ستاد دیه اظهار کرد: کمک به کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد و خانواده‌های زندانیان یک فرهنگ موثر و کارگشا است که در استان اصفهان اجرا و امکان فراگیری در کل کشور را دارد.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان خیرین اصفهانی ۵۰۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت نمودند که از این محل زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

رئیس کل دادگستری اصفهان با بیان اینکه این اقدام سه برابر سال گذشته بوده است، افزود: اصفهان در برابر دیگر استان‌های کشور پیشتاز بوده و فاصله زیادی با استان رتبه دوم دارد.

جعفری با اشاره به 49 جشن گلریزان برگزار شده در اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: امسال برای نخستین بار در تمامی شهرستان‌ها و حوزه‌های قضایی جشن گلریزان برگزار و همکاری خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان اصفهان مشارکت همه اقشار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: عزم و مشارکت جدی در این حوزه رقم خورد تا اینکه این کار بزرگ در استان انجام شود.

انتهای پیام /

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۰۶
تعداد کلیک: ۴۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.