English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مجید اخشابی برای زندانیان جرایم غیرعمد خواند

جشن گلریزان ۴۰۰۰ نفره شهرستان میبد، ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور خواننده مطرح کشور مجید اخشابی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، هشتمین جشن گلریزان شهرستان میبد با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه، دادستان، رئیس دادگستری، رئیس شورای شهر، شهردار، رئیس زندان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان میبد به میزبانی پارک بهاران این شهرستان برپا شد.

در این مراسم که با حضور سبز نزدیک به ۴ هزار نیکوکار برگزار شد، ۸۷ میلیون تومان به صورت نقد، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت چک، مبلغ ۷۲۳ میلیون تومان در قالب تعهد از سوی نیکوکاران و صنعت‌گران این شهرستان جهت‌آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

سید جمال سجادی‌پور، فرماندار میبد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در این جلسه گفت: از مجموع ۴۴۰ محکوم در زندان اردکان تعداد ۱۰ مددجو ساکن شهرستان میبد هستند که برای آزادی آن‌ها مبلغی قریب به ۱۶ میلیارد نیاز است ‌که امیدواریم با همت خیرین زمینه‌ آزادی این محکومان واجد شرایط از زندان فراهم گردد.

شعر خوانی توسط مصطفی عابدی رئیس زندان شهرستان اردکان، اجرای برنامه طنز و اجرای موسیقی توسط خواننده محبوب و مطرح کشوری، مجید اخشابی از برنامه‌های اجرایی در این جشن ۴۰۰۰ نفره در شهرستان میبد بود.

انتهای پیام /

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳
تعداد کلیک: ۴۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.