English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک یک میلیاردی کنارکی‌ها به زندانیان غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیرین شهرستان کنارک در جشن گلریزان، یک میلیارد و 55 میلیون تومان به زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی با اعلام این خبر گفت: مردم نوعدوست این شهرستان که با وجود این که در طوفان اخیر دچار خسارت سنگین شده بودند اما بازهم بصورت جهادی پای کار آمدند تا همیار آن دسته از محبوسان غیرعمدی باشند که نه با سوء نیات مجرمانه که بر حسب ناتوانی مالی در بند زندان حضور دارند.

وی افزود: با برگزاری این جشن‌های خیریه که امسال پرشورتر از هر سال در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود، می‌توان در راستای کاهش آسیب‌های بعضا جبران ناپذیر اخلاقی و رفتاری و به عبارت دیگر افزایش سلامت اجتماعی گام‌های مؤثری برداشت.

سجادی با اشاره به این که کمک مردم شهرستان کنارک به زندانیان غیر عمد، تا به امروز بالاترین مشارکت در بین شهرستان‌های استان ذا به خود اختصاص داده است، گفت: سیستان بلوچستان به دلیل بافت مذهبی و فرهنگ نوعدوستانه مردم این دیار تنها 40 محکوم جرایم غیرعمد دارد که این آمار در مقایسه با سایر استان‌های کشور رتبه قابل قبولی است.

وی عمده مددجویان تحت حمایت ستاد دیه را بدهکاران مالی مطرح کرد و افزود: زندانیان بدهکار مهریه‌های نامعقول در استان متاسفانه دوسوم زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده‌اند که حمایت ستاد دیه در قبال این مردان بدهکار بعد از شناسایی در باب احراز نیازمندی تنها ارایه وام‌های بدون سود بانکی است و به دلیل تعهدی که ما به غالب خیرین داریم ریالی مبلغ بلاعوض به این افراد مدیون از سویی ستاد دیه اعطا نمی‌شود.

55

انتهای پیام/

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰
تعداد کلیک: ۴۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.