English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

۵.۵ میلیارد تومان در گلریزان‌های آذربایجان غربی جمع‌آوری شد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران در جشن های گلریزان استان جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مجتبی محمدی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در بوکان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ مراسم جشن گلریزان در استان با حضور خیرین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از این تعداد ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده است، افزود: مابقی جشن‌های گلریزان نیز در شهرستان‌های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران در سطح استان آذربایجان در آئین‌های جشن گلریزان جمع آوری شده است.

محمدی با بیان اینکه امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند، گفت: به صورت علی الحساب ۲۰۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک خواهد شد تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم خیر و نوع دوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: هر مبلغی که توسط خیران در جشن‌های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته نیز ۴۷۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بوکان پرداخت شد.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵
تعداد کلیک: ۴۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.