English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اینجا به زندانیان نیازمند زندگی می‌دهند

شبکه استانی اصفهان با تولید برنامه «یک شهر یک ضیافت» ویژه افطار تا به امروز زمینه آزادی قریب به یکصد زندانی جرائم غیر عمد را در ماه رمضان فراهم نموده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، این ویژه برنامه به همیت ستاد دیه استان اصفهان و با حمایت دادگستری کل استان و اداره کل زندان‌های اصفهان تهیه و تولید شده است و از ابتدای ماه مبارک رمضان با جلب کمک 200 میلیارد ریالی خیرین خداجوی اصفهانی زمینه آزادی نزدیک به یکصد و پنجاه بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از سوانح رانندگی یا حوادث کارگاهی را فراهم نموده است.

این برنامه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی حسین حقیقت، در حقیقت پل ارتباطی نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان نیازمندی است که نه با سوء نیات مجرمانه بلکه بر حسب ناتوانی مالی گرفتار حبس شده‌اند.

راه های ارتباطی مردم با برنامه یک شهر یک ضیافت از طریق تلفن، سامانه پیامکی، سامانه USSD (پرداخت آنلاین) و شماره حساب‌های ستاد دیه استان (۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷) و انجمن ستاد حمایت از زندانیان (۰۱۰۵۹۳۷۸۷۵۰۰۹) برقرار است.

در برنامه امسال که بعد از نه سال با تغییرات بسیاری چون انتخاب فضای باز برای برنامه به روی آنتن رفته است با معرفی پویش مردمی  دعوت که با شعار «هر نفر با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در امر حسنه آزادی زندانیان ستاد دیه سهیم شود» توانسته جمع زیادی از زندانیان واجد شرایط را به آغوش گرم جامعه بازگرداند.

برنامه یک شهر ضیافت در سی قسمت ۹۰ دقیقهای با اجرای حسن اکلیلی و محمدامین صادقی به صورت زنده هر روز ساعت ۱۸ از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۱۲
تعداد کلیک: ۴۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.