English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک‌ مردم اصفهان به زندانیان غیرعمد مانع و محدود کننده‌ای ندارد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: برای آزادی زندانیان هر سال مردم اصفهان بیشتر از سال قبل کمک مالی داشته‌اند و به لطف خدا این حمایت قاطعانه هیچ محدوده‌ کننده‌ای نداشته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان این هفته (2 اردیبهشت ماه) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با تببین اهمیت انفاق در امت اسلامی گفت: بیش از 750 نفر از محل کمک‌های انساندوستانه مردم شریف اصفهان در سال گذشته و از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز قریب به یکصد و پنجاه زندانی غیربزهکار گرفتار به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند که این اتفاق بزرگ هم به نفسه و هم با لحاظ تبلیغات رسانه‌های معاند در تخریب وجهه کریمانه هموطنان و همشهریان اصفهانی و البته به اظهار عامهع مردم با وجود برخی مصائب و مشکلات معیشتی این همیاری‌ها رقم خورده است که خب این‌ها خیلی با ارزش هستند.

خطیب نماز جمعه شهر اصفهان بیان کرد: این آماری که در قبال تورم 40 درصدی می‌گویند این یعنی آمار ارایه شده خللی در میزان کمک‌های نوعدوستانه خیرین اصفهانی وارد نساخته و طبق آمار ارایه شده از سوی ستاد دیه استان امسال خیرین خداجو پنجاه درصد بیشتر از پارسال به امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده‌اند.

وی با بیان این که افزایش واریزی‌های خُرد به ستاد دیه از سوی آحاد مختلف جامعه نشان از اعتماد و باور عمومی به این سنگر مردمی است، افزود: مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان اصفهان که پیش‌تر جلسه مشترکی با هم داشتیم اظهار می‌کردند در ساعت خاص ماه ضیافت الهی در حوالی منتهی به افطار گزارش پیامکی شماره حساب ستاد دیه از کمک‌های مردمی مانند ثانیه شمار ساعت گزارش خوبی و کمک‌های مردمی همشهریان را در قبال آزادی مددجویان واجد شرایط می‌دهد. خیرین شریف و فهمیده خداوند متعال به شما عمر با عزت و رزق روز‌افزون عطا دهد.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد اظهار کرد: عرض خدا قوت و تشکر دارم از عموم نیکوکاران اصفهانی که با همت سبز خودشان طبق آمار ستاد دیه کشور بیشترین جلب مشارکت‌های مردمی و تعداد بیشترین آزادی را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌اند. خداوند پدرتان را بیامرزد و عطر این خوبی‌ها و خیرات را در همه زندگی‌تان ممزوج نماید.

مدیر حوزه‌ علمیه استان اصفهان گفت: خیرین ارجمند با هر میزان مبلغی که شما از دارایی خود کنار گذاشته‌اید، با تجمیع کمک‌های سایر نیکوکاران که به وسع و بنا به نذر و نیت خود وجوهاتی را به امر پر فضیلت آزادی گرفتاران غیرعمد اختصاص داده‌اند، به داد یک محبوس رسیده و با هر مبلغ اهدایی از جانب شما بخشی از مطالبه مالی شکات خصوصی و طلبکاران بدین نحو تامین و در ادامه جواز آزادی یک دربند دردمند صادر گردیده است. این عزم و این اقدام ارزشمند را قدر بدانید و بدانیم.

گفتنی است، بدنیال پویش مردمی «با ده هزار تومان جزو خیرین ستاد دیه باشید» کمک‌های خُرد مردم متعهد و ولایی اصفهان در مقایسه با سال‌های قبل رشد فاحشی داشته و بر حسب همین آمار باید گفت میزان مشارکت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان رشدی 53 درصدی نسبت به سال گذشته دارد. این در حالی است که یک دهه تا پایان ماه مهمانی خدا باقی است.

انتهای پیام /

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶
تعداد کلیک: ۴۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.