English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آواز سالار عقیلی در گلریزان ۶۰۰۰ نفره اردکان طنین‌انداز شد

جشن گلریزان شهرستان اردکان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور سالار عقیلی، خواننده مطرح ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، هشتمین آیین گلریزان شهرستان اردکان با حضور مدیر کل زندانها، مدیر نمایندگی ستاد دیه، دادستان، رئیس دادگستری، رئیس زندان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به میزبانی ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سبز نزدیک به 6 هزار نیکوکار برگزار شد، تا میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی خیرین و صنعتگران این شهرستان تعهد گردید.

حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در این مراسم طی سخنانی گفت: یکی از الگوهای بزرگ برای زندگی توجه به سیره امام حسن مجتبی علیه‌السلام است که در طول زندگی پر برکت خود بارها تمام دارایی‌شان را وقف کمک به نیازمندان نمودند.

سبزواری افزود: سال گذشته به همت ستاد دیه استان و قضات دادگستری، شوراهای حل اختلاف و کمک خیرین و نیکوکاران تعداد ۱۵ محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان شهرستان اردکان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند اما با این وجود هم اکنون تعداد ۲۰ محکوم مالی جرائم غیرعمد در حبس بسرمی‌برند که رقم مورد نیاز برای آزادی این مددجویان اعتباری معادل ۲۱ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول با تشکر از زحمات ستاد دیه استان در راستای آزادی بدهکاران غیربزهکار گفت: سال گذشته تعداد ۱۹۰ محکوم مالی از زنداهای استان آزاد شد که از این تعداد ۴۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد بدون پرداخت ریالی و به صرف ارایه مشاوره و اصلاح ذات البین از بند رهایی یافتند.

در ادامه این مراسم معنوی مجید فرهمندزاده رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی در دستگاه قضا کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که این مهم با انجام جشن گلریزان و جذب کمک‌های خیرین و فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری از ورود افراد به ندامتگاه‌ها توسط ستاد دیه تحقق یافته است و خرسندیم که ستاد دیه استان یزد در چندین سال اخیر کارنامه بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بعضی از افراد به صورت ناخواسته و غیرعمد درگیر موضاعات حبس و زندان می‌شوند و به رشته ارتباطی آن‌ها با خانواده قطع می‌شود که در این راستا خیرین با کمک‌های مادی و معنوی خود این ارتباط را دوباره برقرار نموده و با این اقدام حسنه از بروز بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کنند.

اجرای کنسرت موسیقی توسط سالار عقیلی خواننده محبوب و مردمی کشور و شعر وانی مرشدی زورخانه‌ای از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

55

55

55

انتهای پیام /

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶
تعداد کلیک: ۴۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.