English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی افزون بر ۲ هزار زندانی غیرعمد طی ۱۷ سال گذشته در یزد

رییس گروه تحقیقات و عضو ستاد دیه استان یزد گفت: طی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۴۰۰ تعداد ۲ هزار و ۱۹۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با کمک ستاد دیه استان و مشارکت خیرین آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد بهمنی با قدردانی از خیران متدین در اجرای برگزاری جشن گلریزان اظهار کرد: این تعداد زندانی جرایم غیرعمد افزون بر پنج هزار و ۵۲ میلیارد ریال بدهی داشتند که با کمک و پرداخت مبلغ افزون بر ۷۷۱ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال آزاد شدند.

معاون قضایی سابق دادگستری استان یزد با بیان این که همچنین ۱۹۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در سال ۱۴۰۰ با پرداخت ۱۶۱ میلیارد ریال از زندان های این استان آزاد شدند یادآور شد: از این تعداد ۱۶ زن و ۱۷۴ نفر مرد بودند.

وی با اعلام وضعیت مددجویان تحت حمایت ستاد دیه استان گفت: ۶۳ نفر  از محکومان مالی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان یزد بسر می‌برند که رقمی معادل ۵۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این تعداد زندانی نیاز است.

بهمنی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع بیماری کرونا و با رعایت مسایل بهداشتی  ۱۰جشن گلریزان در ۱۰ شهرستان استان یزد با هدف آزادای زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹
تعداد کلیک: ۴۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.