English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 96 زندانی غیرعمد اصفهانی در نیمه نخست ماه رمضان

خیرین خداجوی استان اصفهان با همت سبز خود تا میانه ماه مبارک رمضان با کمک 101 میلیارد ریالی خود زمینه آزادی 96 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اسدالله گرجی‌زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: طی چهارده روز مهمانان ضیافت الهی طی هجده آیین گلریزان حضوری و تلویزیونی زمینه آزادی 96 بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات جرایم غیرعمد را فراهم نموده و این مددجویان نیازمند را به آغوش گرم خانواده باز گرداندند.

وی با تقدیر از همیاری خالصانه هنرمندان و ورزشکاران در راستای حمایت حداکثری از قریب به بک‌هزار زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان یادآور شد: افزون بر ویژه برنامه‌ تلویزونی «یک شهر ضیافت» که در دقایق منتهی به افطار با همیاری شخصیت‌های حقیقی و حقوقی استان زمینه آزادی 5 تا 8 بدهکار غیربزهکار را فراهم می‌کند سینماگران متعهدی چون اکبر عبدی، کیومرث پوراحمد، فریبا کوثری، حمیدرضا پگاه، محسن چاوشی، بهمن دان، چنگیز حبیبیان و بسیاری دیگر از چهره‌های مردمی با دعوت از عموم خیرین برای پیوستن به پویش ستاد دیه استان اصفهان همیار جمع بسیاری از مددجویان گرفتار بند بوده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دییه استان افزود: رمضان سال گذشته خیرین خداجو زمینه آزادی 66 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نمودند که امسال با توجه به عزم جدی همکاران ستادی نه تنها از میزان مجموع آزادی‌ها عبور کرده‌اند بلکه ماه ضیافت الهی به نیمه نرسیده با حمایت مادی و معنوی تا به امروز زمینه آزادی 96 محکوم جرایم غیرعمد از سطح زندان‌های استان فراهم شده است.

وی وجوه نقدی کمک شده را تا به امروز رقمی معادل 65 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 3 میلیارد ریال هم در قالب تعهدات چک و 34 میلیارد تومان در ردیف تعهدات تقبل شده است که امید است با وصول مبالغ تعیین شده زمینه آزادی جمعیت بیشتری از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه فراهم شود.

گرجی‌زاده با دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش «دعوت» ویژه آزادی زندانیان پر شمار استان اظهار کرد: نیکوکاران نیک اندیش می‌توانند در راستای استخلاص محبوسان جرایم غیرعمد مبالغ اهدایی خود را از طریق شماره حساب 111 بانک صادرات به نام ستاد دیه یا با شماره کارت 6037991899854321 در نزد بانک ملی به حساب ستاد دیه استان اصفهان واریز نمایند. روابط عمومی ستاد دیه به شماره 03136635700 پاسخگوی شما خیرین در این زمینه خواهد بود.

55

انتهای پیام /

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴
تعداد کلیک: ۵۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.