English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۱۴۰ هزار زندانی توسط ستاد دیه مایه مباهات انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ستاد دیه کشور در سه دهه فعالیت خود با آزادی ۱۴۰ هزار زندانی آبرومند و جرایم غیرعمد اسباب فخر و شرف انقلاب اسلامی را فراهم نموده است.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، آیت‌الله سید حسن عاملی در آستانه برگزاری آیین گلریزان ستاد دیه اردبیل در دیدار با اعضای این نهاد مردمی در استان اظهار کرد: ستاد دیه با رویکرد حمایتی خود از زندانیان آبرومند در حقیقت سعی کرده تا به اصل دستگیری و کمک به نیازمندان عمل نموده و اتفاق‌های مبارکی را در حمایت و پشتیبانی از گروه‌های گرفتار و در بند فراهم کند.

وی فعالیت افتخارآمیز سه دهه‌ای ستاد دیه را یادآور شد و افزود: آزادی بیش از ۱۴۰ هزار زندانی آبرومند در کشور از مهمترین شاخصه‌های تلاش مستمر ستاد دیه است که همواره سعی داشته و دارد تا با پشتیبانی آحاد مختلف جامعه احیاگر روحیه انفاق و مساعدت کننده مستمندان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل یادآور شد: در استان اردبیل نیز این ستاد حمایتی توانسته در طول فعالیت پر برکت خود زمینه آزادی پنج هزار زندانی را فراهم نماید که خیرین و گروه‌های مختلف جامعه برای آزادی این زندانیان رقمی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کمک مالی داشته‌اند.

آیت‌الله عاملی به حسنات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از حسنات ماه رمضان دستگیری و کمک به همنوعان است که به اشکال مختلف در جامعه نمود پیدا کرده و در این راستا قطعاً آزادی یک زندانی آبرومند و حضور او در جمع خانواده و سر سفره افطاری بزرگترین نشاط اجتماعی را رقم می‌زند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این کار بزرگ، یعنی آزادی دربندان دردمند البته باید به نحوی انجام شود تا آبروی افراد مورد صیانت قرار گرفته و کمترین لطمه‌ به حیثیت و آبرو آن‌ها وارد نشود. در عین حال تلاش جدی بر این باشد تا خیرین با کمک‌های مالی خود چنین خانواده‌هایی را مورد پشتیبانی قرار داده و از افراد معسر سوای موضوع استخلاص در ادامه بابت اشتغال و کارآفرینی حمایت نمایند.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: در استان اردبیل خیرین بیشمار کارهای خیر و خداپسندانه انجام می‌دهند که قطعاً در این حرکت‌ها مایه آبروی استان بوده و در سال‌های آینده نسل‌های بعدی چنین ظرفیت عظیمی را تداوم خواهند بخشید.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ستاد دیه همزمان با ماه مبارک رمضان بدون برگزاری جشن خاص به صورت غیرحضوری گلریزانی را در حمایت از زندانیان آبرومند و معسر انجام می‌دهد که همه هموطنان می‌توانند مشارکتی جدی در این حرکت ارزشمند داشته باشند.

انتهای پیام /

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲
تعداد کلیک: ۵۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.