English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 200 میلیون ریالی باشگاه شهرداری بندرعباس به ستاد دیه

بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بندرعباس با اهدای کمک 200 میلیون ریالی خود به ستاد دیه استان هرمزگان زمینه آزادی یک محکوم غیرعمد را فراهم نمودند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، احمد مرادی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: افزون بر این اقدام پهلوانانه بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری، حمید سنگی قهرمان و پیشکسوت وزنه‌برداری استان هم با اهدای مدال طلای جهانی خود همیار ستاد دیه در امر آزادی بدهکاران غیربزهکار بود.

وی با بیان این که هسته اولیه جشن‌های گلریزان در کشور به برکت نفس و حضور ورزشکاران رقم خورده است، افزود: پهلوانان طبق تعریفی که از آن‌ها شده است افزون بر ممارست در تمرینات سخت جسمی ، معنویت درونی خودرا نیز بارور نموده و از گذشته که بیشتر در گود زورخانه شاهد همت سبز آن‌ها در راستای دستگیری از مستمندان بودیم امروز در مستطیل سبز میزبان این ورزشکاران متعهد هستیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هرمزگان اظهار کرد: این جوانان و ورزشکاران نه فقط حامی یک یا چند زندانی غیرعمد که به لطف اقدام خداپسندانه این عزیزان و با توجه به جایگاهی که این افراد در بین عامه مردم دارند حرکت خیرشان به مانند یک الگو برای هم کیشان و هم نسلان آن‌ها تعریف می‌شود.  

وی یادآور شد: آقای سنگی قهرمان ۱۲ دوره رشته وزنه برداری جهان و سوم المپیک سیدنی استرالیا که افتخارات زیادی برای وزنه برداری هرمزگان در سطح جهان و المپیک و کشور به ارمغان آورده است این بار با اهدای مدال طلای مسابقات جهانی خود در مجارستان افتخارآفرین شدند که امید است با مزایده این مدال طلای جهانی به نفع زندانیان جرائم غیرعمد جمع بیشتری از محکومان غیرعمد در ماه ضیافت الهی فراهم شود.

انتهای پیام /

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶
تعداد کلیک: ۴۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.