English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان‌های ستاد دیه محدود به آزادی زندانیان غیرعمد نیستند

مدیر ستاد دیه یزد گفت: هدف از برگزاری آیین‌های گلریزان تنها معطوف به آزادی محکومان غیرعمد نبوده و مئله پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها از دغدغه‌های اصلی بانیان این سنت حسنه است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان شهرستان بافق در مکان زورخانه «مالک‌اشتر» این شهرستان با حضور مدیر کل زندانهای استان، فرماندار، رئیس دادگستری و جمعی از ورزشکاران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که تا میزان ۵ میلیارد ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی ورزشکاران نیکوکار تعهد شد مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در سخنانی گفت: آموزش همگانی و پیشگیری از وقوع جرم همواره از سوی این نهاد حماایتی به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی مورد توجه بوده و این اهتمام حتی در برپایی آیین‌های معنوی گلریزان با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان افزود: از بدو تاسیس این ستاد مردم نهاد تعداد ۲۱۹۷ زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند که منحصراً به همت خیرین و صاحبان مشاغل سال گذشته تعداد ۱۹۰ محکوم مالی جواز آزادی خود را از سوی این نهاد مردمی دریافت نمودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اعلام کرد: هم‌اکنون تعداد ۶۳ محکوم مالی مشمول کمک ستاد دیه در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که رقمی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان برای آزادی این مددجویان وجد شرایط نیاز است.

55

انتهای پیام /

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۵
تعداد کلیک: ۴۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.