English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گلریزان‌های تلویزیونی در اصفهان بی‌نظیر هستند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گلریزان‌های تلویزیونی ستاد دیه مرکز استان را در خصوص میزان مشارکت خیرین و مقدار مبلغ اهدایی از سوی آن‌ها بی‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با حضور در برنامه  تلویزیونی «یک شهر ضیافت» اظهار کرد: سنگ‌بنای ستاد دیه را مرد پولادین انقلاب نهاد و به برکت این نیت خالصانه شهید والامقام اسدالله لاجوردی در سال 1369 ستاد دیه که آن زمان در ساختاری متفاوت و تنها در سطح برپایی گلریزان‌های رمضانه فعالیت می‌کرد امروز بارور شده و به برکت آن جمعیت زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

وی با اشاره به سابقه خدمت‌رسانی در استان اصفهان گفت: همیاری و تعاون در بین مردم نوعدوست این استان همواره زبانزد بوده و با وجود این که در ماه مهمانی خدا بر حسب تجاربی که بنده در دادگستری کل استان‌هاییی چون مازندران و خراسان جنوبی داشته‌ام باید گفت برنامه‌های انساندوستانه و به طور ویژه آیین‌های خداپسندانه آزادی زندانی در قاب سیما استان اصفهان را متمایز از دیگر نقاط کشور کرده است. به طوری که در هفته نخست ماه مبارک رمضان باید گفت بیش از 20 محکوم مالی و بدهکار دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی به برکت این همت سبز از بند آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به عملکرد آزادی‌ها در استان اصفهان گفت: ستاد دیه استان اصفهان در سالی که گذشت به همت خیرین خداجو و همیاری قضات شریف محاکم قضایی زمینه آزادی 752 زندانی جرایم غیرعمد را با رقم بدهی بالغ بر 275 میلیارد تومان فراهم نموده است که از این جمعیت حمایت شده 26 نفر در شمار زنان زندانی بودند. آماری که نسبت به آزادی‌های سال 1399 به میزان 11 درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام جعفری در خصوص آمار موجودی‌ زندانیان جرایم غیرعمد افزود: هم‌اکنون 959 زندانی غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که 940 نفر از این محبوسان را مردان و 19 نفر را زنان شامل می‌شوند.

رئیس هیات امناء ستاد دیه استان اصفهان بیان کرد: استان اصفهان اسفند سال 1400 با میزبانی از 1006 زندانی جرایم غیرعمد در صدر فهرست بیشترین زندانیان جرایم غیرعمد قرار داشت که قابل تامل است با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون در رتبه‌بندی کشوری بعد از تهران و مازندران در رتبه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام /

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
تعداد کلیک: ۵۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.