English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی یک بنده از بند همچون احیاء کردن یک جامعه است

آیت‌الله آل‌هاشم در دیدار با اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان آذربایجان شرقی گفت: احسان در راه خدا روزی را افزایش داده و این امر خداپسندانه که یک بنده از بند آزاد می‌شود چون احیاء یک جامعه است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه جشن گلریزان اعضاء هیات امناء و جمعی از خیرین ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه تبریز در این جلسه ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیر کل زندان‌های استان و عوامل ستاد دیه از تمام خیرینی که برای آزادی دربندانی که نه با سوء نیت مجرمانه که صرفا بر حسب ناتوانی مالی روانه زندان شده‌اند تشکر نمود.

آل‌هاشم با اشاره به برکات ارزشمند استخلاص یک محبوس معسر از بند زندان اظهار کرد: این کار باعث افزایش رزق و روزی شده و انسان را پیش از پیش به خدا نزدیک می‌کند. از سوی دیگر نه فقط یک زندانی نیازمند و خانواده چشم‌انتظار او را حمایت نموده بلکه در نگاهی کلی سلامت اجتماعی را تضمین می‌کند.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امناء ستاد دیه آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه با کمک ستاد دیه در سال گذشته تعداد ۵۵۲ زندانی غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

موسی خلیل‌الهی ادامه داد: برای این آزادی‌ها رقمی بالغ بر از ۱۶ میلیارد و هفتصاد میلیون تومان به صورت کمک ویژه پرداخت شده است و با این وجود هم‌اکنون ۱۵۰ زندانی غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان چشم انتظار آزادی هستند.

انتهای پیام /

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۴۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.