English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۵۵۲ زندانی غیرعمد با گذشت 17 میلیاردی شکات آذربایجان‌شرقی

شکات خصوصی در استان آذربایجان شرقی با گذشت 17 میلیارد تومانی خود زمینه آزادی 552 زندانی جرام غیرعمد را فراهم نمودند. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رسول تقی‌پور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با ارائه‌ گزارشی از فعالیت‌های این نهاد حمایتی گفت: برای اولین بار در استان از زمان تاسیس ستاد دیه استان آذربایجان شرقی تاکنون تعداد 552 زندانی جرائم غیرعمد در طول یکسال از بند آزاد و در مناسبت‌های ملی و مذهبی متعدد سال 1400 به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: از مجموع زندانیان آزاد شده، ۱۴ نفر به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از حوادث کارگاهی، ۳۲۵ نفر به دلیل عدم استطاعت در دیون مالی ناشی از چک، ۲۱۳ نفر بابت تعهدات پرداخت نشده مهریه و نفقه در بند حضور داشتند که به همت سبز خیرین طعم آزادی را چشیدند.

تقی‌پور با تفکیک استانی زندانیان آزاد شده اعلام کرد: از این تعداد ۳۲۴ نفر در زندان مرکزی تبریز ، ۵۸ نفر در زندان اهر ،۴۵ نفر در زندان مراغه و ۴۵ نفر از زندان میانه و مابقی از سایر ندامتگاه‌های استان حضور داشتند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: کل بدهی زندانیان آزاده شده رقمی بالغ بر ۳۹۰ میلیارد میلیون تومان بود که ۳۴۴ میلیارد تومان از این محکوم‌به با پذیرش اعسار (تقسیط) از سوی مراجع قضایی، ۱۷ میلیارد تومان ار محل اخذ گذشت رضایتمندانه از طلبکاران، ۱۶ میلیارد و هفتصد میلیون تومان از طریق اعطای کمک ویژه و مابقی نیز با پرداخت تسهیلات فراهم شده است‌.

انتهای پیام /

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
تعداد کلیک: ۴۸۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.