English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش دو برابری کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با تقدیر از حمایت خیرین گفت: امسال بیش از 6 میلیارد تومان توسط نیکوکاران به زندانیان غیرعمد کمک شده است که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش د برابری دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور،  به مناسبت میلاد با سعادت امام عصر (عج) جشن آزادی ۳۰ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان اردبیل در محل دفتر نماینده ولی فقیه و با حضور رئیس کل دادگستری استان، اعضای ستاد دیه استان و جمعی از خیرین برگزار شد.

حجت الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه ی استان در ابتدای این مراسم طی سخنانی گفت: مسئولین ستاد دیه در پاسخ به اعتماد آحاد مردم شریف تلاش کردده و بنا به عملکرد و شفافیتی که دارند توفیق هم داشته‌اند، برای متولیان امر حسنه آزادی بدهکارتن غیربزهکار ارزیابی دقیق مالی و اخلاقی متقاضیان کمک در اولویت بوده و همواره اهتمام ویژه در این امر اعمال می‌شود تا مددجویان واقعی مورد مساعت باشند.

در ادامه این برنامه، آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات ستاد دیه استان اظهار کرد: مسلما انجام کار خیرخواهانه در نزد خداوند متعال اجر و پاداش اخروی دارد و خوشبختانه مردم ولایی و حسینی اردبیل با تأسی به همین توصیه و سیره ائمه اطهار به طور چشمگیری در کارهای انسانه‌دوستانه مشارکت دارند.

وی اقدامات خداپسندانه خیرین استان در کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد را عملی بسیار پسندیده عنوان نمود و ازتمامی نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما و نیز اصحاب رسانه استان خواست با ترویج و نشر این گونه اقدامات به گسترش فرهنگ همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک نمایند.

کریم‌الله محبوبی اُناری مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با ارایه گزارش  آمار عملکرد ستاد دیه استان در سال جاری گفت: امسال تعداد 200 زندانی جرایم غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر 53 میلیارد تومان و 69 زندانی نیز از طریق مشاوره از بند رهایی یافته‌اند.

محبوبی در خصوص پرداخت مبلغ محکومیت این زندانیان افزود: مبلغ بیش از 11میلیارد تومان گذشت رضایتمندانه شکات ،12میلیارد تومان آورده و تامین شده خود مددجویان، 22میلیارد تومان پذیرش حکم اعسار دادگستری‌های استان 3 میلیارد تومان کمک ستاد دیه استان، 837 میلیون تومان کمک‌های ویژه ستاد دیه کشور، 216میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی و 4 میلیارد و 401 میلیون تومان نیز در قالب ارایه تسهیلات بانکی تامین شده است.

محبوبی افزود: امسال مبلغ بیش از 6میلیارد تومان توسط خیرین استان به نمایندگی ستاد دیه استان کمک شده که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

در پایان این مراسم معنوی  از ۲۰ نفر از خیرین شاخص استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

110

انتهای پیام /

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰
تعداد کلیک: ۵۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.