English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همه محکومان مالی غیرعمد در زنجان تا نیمه شعبان آزاد می‌شوند

رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی محکومان مالی واجد شرایط مساعدت ستاد دیه، تا نیمه شعبان خبر داد و گفت: با پرداخت بدهی محکومان مالی زیر ۵۰ میلیون تومان، زمینه آزادی آنها فراهم می‌شود. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه ستاد دیه استان با تقدیر از تلاش های اعضا در برنامه ریزی و اهتمام برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط، افزود: از ابتدای امسال تا ۲۳ اسفند ماه، مبلغ هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۲۴۶ نفر از محکومان مالی نیازمند غیرعمد، جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه، امسال به خاطر رویکرد ستاد دیه در راستای جمع آوری کمکهای مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند مالی، سال بسیار خوبی بود، اظهار داشت: استان از حیث مبلغ جمع آوری کمک‌های مردمی به نسبت جمعیت رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه کل بدهی ۲۴۶ محکوم مالی مبلغ  ۴۷میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، گفت: این تعداد محکوم در قالب کمک های بلاعوض ستاد دیه کشور، استان، تسهیلات بانکی، گذشت شاکیان، قبولی اعسار و آورده خود محکومان از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه برنامه ریزی ستاد دیه برای سال جدید متفاوت از سال ۱۴۰۰ خواهد بود، افزود: برای سال جدید برنامه های مختلف و منسجمی از جمله استفاده از ظرفیت و کمک های اصناف و بازاریان استان در کنار کمک های مردمی و با همکاری صدا و سیمای استان با عنوان "پویش آزادی زندانیان" که امسال برگزار شد، خواهیم داشت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، از برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان و سال جدید خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ادامه شرایط کرونایی در استان، جشن گلریزان پیش رو، مانند سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷
تعداد کلیک: ۵۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.