English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی مدرس دانشگاه با همت پویش «صبح امید»

اعضاء پویش مردمی «صبح امید» با همراهی ستاد دیه استان اصفهان در تلاشی دو ماهه در نهایت موجبات آزادی یک زندانی اصفهانی را با رقم بدهی بالغ بر 13 میلیارد ریال فراهم نمودند. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «ح - الف» مدرس دانشگاه و مشاور تحصیلی که به دنبال ورود در امری غیرتخصصی با بدهی سنگین 13 میلیارد و 346 میلیون ریال راهی زندانی مرکزی اصفهان شده بود از بند حبس رهایی یافت.

نامبرده به محض آزادی با حضور در محل ستاد دیه استان اصفهان از زحمات چند ماهه ستاد دیه و اعضای پویش «صبح امید» که فعالیت خود را با محوریت رهایی یک مدرس باسابقه از شب لیلة الرغایب آغاز کرده بودند، تشکر نمود.

بخشی از اعضاء پویش مردمی آزادی این زندانی شاگردان موسسه‌ای بودند که این مدرس اصفهانی آنجا به تدریس زبان انگلیسی می‌پرداخت.

در فرآیند رسیدگی به این زندانی ستاد دیه با اخذ نیمی از اصل محکومٌ‌به و ارایه تسهیلات بانکی به مددجو رقم بدهی را به میزان 4 میلیارد ریال کاهش داد و در ادامه پویشی که به اختصاصا به منظور استخلاص این محبوس تشکیل شده بود در اقدامی مجدانه با شعار «آرزو از تو، قاصدکش از من» در بازه زمانی شب‌آرزوها تا عید مبعث پیامبر اکرم الباقی بدهی این زندانی را فراهم نمودند.

انتهای پیام /

 

 

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
تعداد کلیک: ۴۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.