English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشکل شنوایی چوپان اصفهانی را به بند کشید

چوپان 31 ساله اصفهانی که از مشکل شنوایی رنج می‌برد، در پی تصادف راکب یک موتور سیکلت با حیوان تحت اختیارش ناخواسته راهی حبس می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «رضا ر» جوانی ساکن یکی از شهرستان‌های استان اصفهان است که به دلیل مشکلات مالی خانواده هرگز موفق به تحصیل نشده و بدنبال آن با محدودیت‌های شنوایی که داشته چند رأس از گوسفندان هم‌روستایی‌ها را می‌گرفته و برای چریدن به مناطق اطراف ده می‌برده است.

وی به دلیل ناشنوایی مادرزادی مهر ماه 1398 در حال بازگرداندن 7 رأس گوسفند از مرتع در مسیر باریک جاده‌ای متوجه بوق‌های ممتد یک موتور سوار نشده مبنی بر متفرق ساختن گوسفندان از روی جاده نشده و بعد از تصادف راکب با چند گوسفند و در ادامه برخورد سرش به جاده سنگلاخی با عنوان بی‌مبالاتی در نگهدای حیوانات تحت اختیارش متحمل پرداخت دیه‌ای معادل 2 میلیارد و 400 میلیون ریال می‌شود.

نامبرده در پی یک کم احتیاطی در هدایت درست با لحاظ درصد تقصیر بابت ناتوانی در تامین دیه ناشی از فوت از تاریخ 24 بهمن ماه سال‌جاری روانه زندان فریدن می‌شود.

در ایین حادثه اگرچه صاحبان گوسفندان تلف شده با اشراف به موقعیت خانوادگی و مصائب والدین این جوان از دریافت خسارت وارد چشم‌پوشی می‌کنند اما خانواده شخص متوفی که صاحب دو فرزند خردسال است ریالی از مبلغ محکومٌ‌به گذشت ننموده‌اند.

در راستاى مساعدت از این زندانى نیازمند روابط عمومی ستاد دیه استان اصفهان، با شماره تلفن 3-031136635700 پاسخگوی سوالات شما نیکوکاران نیک‌اندیش خواهد بود.

انتهای پیام /

۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۶
تعداد کلیک: ۵۸۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.