English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار مدیرعامل‌ ستاددیه‌کشور با زندانیان غیرعمد شیرازی

در بازدید مدیر عامل ستاد کشور از زندان مرکزی شیراز، زندانیان اندرزگاه جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری به طرح مشکلات و مسائل رسیدگی به پرونده‌های خود پرداختند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور «سیداسدالله جولایی» ضمن بازدید از اندرزگاه‌ زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری این زندان در ارتباطی چهره به چهره به مشکلات قضایی مربوط به پرونده‌های این زندانیان پرداخت.

در این مراسم که «اصغر جهانگیر» رییس سازمان زندانها نیز حضور داشت، وی با اشاره به تأثیر فقر و بی‌کاری در نوع و تعداد جرائم گفت:80درصد زندانیان ما کسانی هستند که بیکار و بدون حرفه وارد زندان‌ها می‌شوند که با راه اندازی کارگاه‌های اشتغال در زندانها، در صد هستیم ضمن کنترل این مهم برای زندانیان و هم خانواده آنها درآمدزایی داشته باشیم.

وی افزود: با اعتبارات محدود برای قریب30هزار نفر اشتغال ایجاد شده است و با اعتبارات دولت محترم در سال آینده، انشااله این بخش را توسعه می دهیم.

عضو هیئت مدیره ستاددیه کشور تأکید کرد: هرچه بتوانیم به اشتغال زندانیان کمک کنیم در حقیقت این است که به مردم بیرون زندان و خانواده‌های اغلب چشم انتظار این افراد کمک کرده‌ایم تا از این طریق زندانی دیگری به دامنه جرائم بازگشت نداشته باشد.

گفتنی است این بازدید با حضور «احمدی» استاندار فارس و مراسم افتتاحیه سوله‌های کارگاهی باحضور «شیخ پور» معاون قضایی سازمان زندانها، «القاصی» رییس کل دادگستری فارس، «حیات الغیب» مدیرکل جدید زندانهای فارس وجمعی از مسئولین قضایی این استان برگزار گردید.

۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۴۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.