English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سوء مدیریت باشگاه ورزشی مربی اصفهانی را به بند کشید

جوان 29 ساله اصفهانی که علی‌رغم احکام قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی تصمیم به تاسیس سالن چند منظوره ورزش‌های رزمی گرفته بود بابت ناتوانی در تامین دیون روانه حبس شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، « حسین - پ» با هفت سال سابقه مربی‌گری و اخذ مدال‌ها و مقام‌های متعدد قهرمانی، پس از ازدواج و تولد دختر چهار ساله‌اش تصمیم می‌گیرد تا با تجاربی که در برخی رشته‌های ورزش رزمی دارد نسبت به احداث یک سالن چند منظوره اقدام نماید اما دریغ از آن که خرید تجهیزات بدنسازی و برخی اقلام ورزشی او را با بدهی بالغ بر 347 تومانی از تاریخ 30 تیر سال 1399 روانه زندان مرکزی اصفهان حبس می‌کند.

هرچند در فرآیند شکایت مدیران برخی از فروشگاه‌های ورزشی از این ورزشکار و مربی ورزشی با اخذ وام همسر و مساعدت بستگان نزدیک مختومه اعلام می‌شود اما بابت عدم مالیت در تامین دیون و عسرت در واریز اقساط باقیمانده از خرید کیسه‌ و میله‌های ورزشی و همچنین ناتوانی در تسویه هزینه کف‌پوش سالن‌های این مجموعه بابت الباقی 46 میلیون تومان همچنان در بند بسرمی‌برد.

طبق تحقیقات ستاد دیه استان اصفهان همسر و فرزند خردسال این زندانی هم‌اکنون در خانه پدری او ساکن بوده و با عایدی دریافتی از یارانه گذران زندگی می‌کنند.

در ضمن روابط عمومی ستاد دیه استان با شماره تلفن 3-031136635700 پاسخگوی سوالات شما نیکوکاران نیک‌اندیش خواهد بود.

انتهای پیام/

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸
تعداد کلیک: ۵۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.