English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جشن‌های گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود

امام جمعه ایلام با تاکید بر این که حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد نبایستی محدود به ایام خاص مذهبی یا مناسبت‌های ملی شود، گفت: جشن‌های گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در بازدید از زندان مرکزی ایلام اظهار کرد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر معنوی است که آثار آن تنها به یک زندانی یا خانواده چشم‌انتظار او محدود نشده و در نگاه کلی تضمین‌کننده سلامت اجتماعی است.

وی با بیان این که تلاش در حل معضلات اجتماعی محدود به قشر خاصی نیست، افزود: هر شخصی بنا به وسع مالی خود مکلف است با قلم، با رقم، با قدم خود به حل مشکلاتی بپردازد که هر چند موضوعات آن‌ها خصوصی است اما در صورت شیوع می‌تواند جنبه عمومی پیدا کند.

حجت‌السلام کریمی‌تبار گفت:اهتمام جمهوری اسلامی، به انسان سازی است و اگر ارتباط خود با خدا را مستحکم کنیم و چنانچه در کردارمان خداوند را لحاظ کنیم، سبک زندگی ما هم متفاوت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: کسانی که جرمی در جامعه به هر علتی مرتکب می‌شوند، وقتی در محیط زندان قرار می‌گیرند فرصتی برای بازگشتن به خدا پیدا می‌کنند که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

کریمی تبار با اشاره به اینکه خیّران استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود تا شاهد بازگشت اینگونه افراد به آغوش گرم خانواده باشیم.

انتهای پیام /

۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳
تعداد کلیک: ۴۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.