English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 11 نان‌آور خانه به مناسبت روز پدر در ایلام

درآیین گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان ایلام زمینه آزادی ۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این مراسم که به مناسبت میلاد امام علی علیه‌السلام و با حضور حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، دادستان مرکز، جانشین فرماندهی انتظامی و جمعی از خیرین خداجو برگزار شد، مدیرکل زندان‌های استان در سخنانی گفت: اقدامات حبس‌زدای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند نه فقط حامی دربندان غیرعمد که ساعی دستگاه قضائی در کاهش هزینه‌های مادی و معنوی این مجموعه باید تلقی کرد.

وی افزود: امروز امر حبس زدایی و حمایت از زندانیان بدهکار در شکایت‌هایی که جنبه خصوصی دارند نه فقط یاری‌گر یک زندانی، یا حتی خانواده زندانی بلکه حمایت کننده آن دسته از طلبکاران و اولیاءدمی است که با نیات خالصانه مبلغی را به امانت در اختیار کسی قرار داده‌اند و در ادامه به دلیل مشکلات معیشتی و نوسانات اقتصادی از دریافت سرمایه خود از شخص قرض‌گیرنده عاجز مانده‌اند.

احسانی با اشاره به جمعیت 50 نفری زندانیان جرایم غیرعمد استان ایلام اظهار امیدواری کرد: اهتمام ستاد دیه و دغدغه قلبی قدیمی و قلبی خیرین قادر خواهد بود به شرط کنترل ورودی به زندان جممعیت فعلی محبوسان مالی و محکومان دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی را به صفر برساند.

وی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۳۵۰ زندانی محکوم مالی از سطح زندان‌های استان از بند رهایی یافته‌اند.

مدیرکل زندان‌های استان یادآور شد: امروز هم به برکت حمایت‌های نوعدوستانه خیرین و نهادهای حمایتی 11 پدر گرفتار بند با رقم بدهی بالغ بر 200 میلیون تومان از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

55

انتهای پیام /

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۸
تعداد کلیک: ۵۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.