English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همراهی اعضاء پویش همدردی با کمپین «نذر آزادی در اصفهان»

مسئول برگزاری پویش همدردی، با حضور در ستاد دیه استان اصفهان و اهدای مبلغی معادل 500 میلیون ریال به جمع حامیان آزادی پدران زندانی بدهکار در موضوعات غیرعمد پیوست.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، پویش مردمی «همدردی» که با هدف کاهش معضلات اجتماعی و کمک به خانواده‌های نیازمند تشکیل و در نقاط محروم کشور فعالیت دارد، در اقدام اخیر خودشان با پیوستن کمپین «نذر آزادی» در واپسین روزهای باقیمانده از سال همیار آن دسته از پدرانی برآمدند که به صرف مشکلات مالی بدهکار شده و علی‌رغم تلاش فراوان برای تادیه دیون به شکات روانه زندان شده‌اند.

طرح «نذر آزادی زندانیان نیازمند تحت حمایت ستاد دیه استان اصفهان» همزمان با سالروز میلاد با سعادت اول مددکار عالم حضررت علی بن ابیطالب علیه‌السلام آغاز و بنا دارد تا هفته پایانی اسفند ماه زمینه آزادی آن دسته از پدران دردمندی را فراهم نماید که با مبلغ کم مدتی بیش از دو ماه را دربند بسرمی‌برند.

به اظهار اسدالله گرجی‌زاده، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان بسیاری از نیکوکاران با نیت ادای نذورات خود و برخی با منظور بذل خیرات پدران آسمانی شده‌شان در این طرح خداپسندانه مشارکت جسته‌اند.

طبق اظهار این مقام مسئول، این طرح حمایتی بعد از اقدام اخیر ستاد دیه استان اصفهان در برگزاری موفقیت‌آمیز طرح «آزادی روزانه 10 زندانی غیرعمد در ایام الله فجر» برگزار می‌شود تا با همت ویژه زمینه آزادی حداکثری نزدیک به یک‌هزار زندانی غیرعمد موجود در سطح زندان‌های استان اصفهان فراهم شود.

انتهای پیام/

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
تعداد کلیک: ۴۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.